Co si s sebou balím na dovolenou? | Chorvatsko 2017

čtvrtek 27. července 2017

Ahojte,
dnes odpoledne odjíždím do Chorvatska. Rozhodla jsem se, že si nebudu přednastavovat žádné články. Hlavně z toho důvodu, že to neumím, to ale pšt. Proto o mne teď chvíli neuslyšíte. Já mám právě teď vrchol natěšenosti a odpočítávám poslední hodiny do odjezdu. Jo, do doby, než nastoupím do autobusu a strávím tam noc. Ale i na to se těším. Chtěla bych se s vámi podělit o to, co jsem si všechno zabalila. Neberte toto jako tipy jak si sbalit, já jsem spíš opačný případ. Mám s sebou plno zbytečností, ale prostě jsem měla pocit, že je potřebuji. Letos jsem dokonce vzdala snahu sbalit se do malého. Vždy dříve jsem se o to snažila a nakonec jsem si stejně běžela pro velkou tašku. A tentokrát mi tam i nějaké místo zbylo, což je hodně neobvyklé. Tak už se vykecávám hodně dlouho, tak jdeme na to. Ještě bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek. Já nemám balení zrovna dvakrát v lásce, takže jsem to opět nechala na poslední chvíli a setmělo se mi. Musím tedy pracovat s tím, co mám.

Tak tyto věci si beru s sebou do autobusu. Peněženku s doklady, to nepotřebuje komentář. Parfém mám z toho důvodu, že je mi nepříjemné nevonět v autobuse. Balzám na rty se hodí vždycky, stejně tak gumička na vlasy a pírka. Kabel k mobilu, sluchátka a powerbanka. Jak už jsem zmiňovala, cesta je dlouhá a já si tentokrát stáhla dva filmy do mobilu. A nevím, jestli by mi mobil vydržel celou cestu. Časopisy mám na čas, kdy bude v autobuse světlo. Třeba je nevyužiji, protože na začátku takovéto cesty si máme s přítelem vždy co říct. Přinejhorším se ale budou hodit na pláži. Voda a tyčinka. Svačinu má na starosti přítel, za což mu děkuji. Neměla bych pořádně čas si ji přichystat, protože jdu ještě zítra do práce do tří a v půl čtvrté už vyrážíme. Bývá mi v autobuse zima přes noc. Vždy jsem jako přikrývku používala přítelovo mikinu, tentokrát ale nepodcením ani tuto stránku věci. No a jako poslední věc si beru vouchery na zájezd a ubytování.

Pro pokračování ve čtení klikněte na:

V igelitkách se schovává jídlo a boty. Opět si beru 4 páry bot, jedny budu mít na nohou. U bot ale aspoň vím, že je unosím. Rychlovarnou konvici máme proto, že máme polopenzi a k obědu si děláme instantní těstoviny. Je to sice prasárna, ale lepší než mít hlad. Občas možná ale zajdeme na oběd do restaurace. Na poslední chvíli jsem si koupila klobouk v CA v Pasově. Konečně si nebudu muset na pláží přikrývat hlavu tričkem. A dvoje plavky, bez toho se také nedá odjet k moři.

A máme tu oblečení. Beru si 2 trička, 3 tílka a můj milovaný top, 3 sukně a jedny kraťasy a 4 šaty, jedny z toho jsou k moři. Ne, neptejte se mne, prosím, proč s sebou potřebuji mít tolik hadrů. A to mám pořád pocit, že mi nějaké oblečení ještě chybí. Dále jsem si sbalila dvoje sluneční brýle a kabelku na večerní procházky. A jestli to doteď vypadalo děsivě a neprakticky, tak se bojte sjet na další fotku.

Ano, přesně toto všechno z kosmetiky prostě potřebuju. Ne, nepotřebuješ, Lenko, jen si to myslíš. Každopádně jsem si všechno toto sbalila a docela věřím, že je to půlka váhy z 11,5 kila, co jsem mé cestovní tašce navážila. Knihy mám dvě, na fotce ta druhá není pořádně vidět. Beru si i malou lékárničku, ta se totiž může hodit kdykoliv. A ještě bych dodala, že jsem zde zapomněla vyfotit dekorativní kosmetiku. Té si ale beru naprostý minimum, makeup, korektor a pudr nechávám doma, přijde mi, že to stejně u moře nevypadá dobře. Mám s sebou řasenku, linky a rtěnky. Hlavně na večerní procházku. Docela jsem se divila, že jsem si té dekorativky sbalila tak málo.

No nic, to bude ode mne vše před mou týdenní pauzou. Vlastně vynechám článek jen ve středu. Plánuji, že bych o víkendu už zase normálně něco sepsala, až se vrátím.

Tak se tu mějte krásně,

PS: Na facebooku mi chybí pořádná skupina na sdílení giveaway, takže jsem jednu založila a doufám, že se pořádně rozroste. Pokud ji chcete podpořit a dovědět se o různých giveaway, skupina je zde :)

Vaše

10 komentářů:

1. Tohle znám, taky s sebou vždycky na dovolenou tahám spousty zbytečností :D akorát mám většinou méně kosmetiky a naopak zase více oblečení :D hlavně si to Chorvatsko užij :)

OdpovědětVymazat
  2. hahah ta kosmetika! jinak plavky vypadají skvěle! užij si dovču :) BEAUTYPUSINKA

3. Tak přesně tohle jsem zažila opět letos a to si každý rok říkám, že si toho budu brát méně, že sama vím, jak to potom dopadá. A ono ejhle, zase plný kufr. Strachovala jsem se, abych na letišti prošla kontrolou a váha byla v pořádku. Naštěstí ano, měla jsem několika kilovou rezervu, ale na zpět jsem odlétala s kufrem, který měl o 5 kg navíc :-D Ale pořád jsme se do toho vešla, ale to jen díky tomu, že jsem letěla se společností, u které může být váha kufru 23 kg namísto 15 kg. Ale všechno tam narvat a nakonec zavřít, tak to byl boj na 2 hodiny práce :-D A stejně jsem na dovolené využila ani ne polovinu...
    Šťastnou cestu a užij si dovolenou :)!

Nela z blogu Růžová rtěnka

OdpovědětVymazat
  4. To znám, taky si vždycky zabalím spoustu zbytečností a to, co bych doopravdy potřebovala, zůstává pravidelně doma :D Ale co tak koukám, co jsi si zabalila ty, tak mi přijde, že toho máš ještě celkem málo :D

Another Dominika

5. Tak to já si vždycky zabalím jen to nejnutnější, protože se mi nechce tahat těžký kufr. Jinak si na dovolené pořádně užij. :-)
    welcometomyworld

OdpovědětVymazat
  6. Kanvicu? Uf, tak to by som so sebou neniesla :-) Mozno ju nakoniec ani nepouzijete.

7. Já mám problém i s tím, co si sbalit tady v ČR, natož kdybych měla jet na dovolenou. :D On je problém v těch místech, kde bývá proměnlivé počasí, že prostě musíš na sebe mít něco teplého, ale k moři, kde jsou vedra a kde se to nestane, to by stačilo pár věcí, jenže fakt netuším, jak bych balila, když by to přišlo, vždy mi přijde, že potřebuju moc věcí. :D
    Přeji pěknou dovolenou. :)

OdpovědětVymazat
  8. Užijte si dovču :) Já zrovna z Chorvatska včera přijela je to bájo :)
    Gingernika

9. Já balím spoustu věcí a přítel pokaždé kroutí hlavou k čemu mi to jako bude. Ale já vím, že to prostě využijí :D (na letištní váze s tím obvykle taky jen těžko souhlasí ) :D bezvadný článek, użij si dovču :)

MagicBeautyLife

OdpovědětVymazat
  10. tak to sú samé praktické veci na dovolenku! :).
    kanvica ma prekvapila, naozaj... ale popravde, úplne chápem, však kúpila by som si maličkú, tak, aby nezaberala zbytočne miesto a nepridávala na váhe :).
    a z kozmetiky stačia miniatúry, ktoré si človek môže kúpiť, alebo vytvoriť z malých nádobiek, ktoré sa dajú kúpiť takmer kdekoľvek! :).
    inak paráda, super článok!